Regulamin strony
Niniejszy Regulamin określa warunki świadczenia Usług oraz dokonywania sprzedaży Produktów przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu Internetowego, a także prawa i obowiązki Usługobiorcy i Usługodawcy. Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego.
1. Pojęcia ogólne
Chat Online – to miejsce na stronie Sklepu Internetowego, które umożliwia prowadzenie rozmów za pośrednictwem internetu w formie pisemnej, dodatkowa usługa stanowiąca narzędzie komunikacji, umożliwiająca użytkownikowi strony internetowej kontakt z Usługodawcą w sprawie usług dostępnych w Sklepie Internetowym
Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
Formularz Rejestracji Konta- formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta
Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności
Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz Chatu Online dostępnych na stronie www
Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczone indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę, zbiór danych w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są informacje podane przez Usługobiorcę oraz zapisy o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym
Newsletter – biuletyn informacyjny przesyłany przez Usługodawcę na żądanie Usługobiorcy na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej
Płatność Cykliczna – płatność realizowana w sposób automatyczny, w określonych cyklach, stosowana do opłacania Zamówień Subskrypcyjnych. Realizowana, na podstawie zgody wyrażonej przez Usługobiorcę podczas składania Zamówienia Subskrypcyjnego
Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Usługobiorcą, a Usługodawcą
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową
Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego, działającego pod adresem https://beansndoses.com/, z dnia 03.06.2024r.
Sklep Internetowy – sklep internetowy Usługodawcy, działający pod adresem https://beansndoses.com/
Subskrypcja – Usługa Elektroniczna pozwalająca na automatyczne tworzenie Zamówień Subskrypcyjnych określonych Produktów, zgodnie z wybraną przez Usługobiorcę powtarzalnością, bez konieczności składania odrębnych Zamówień, aż do zakończenia Subskrypcji
Usługobiorca – każda osoba fizyczna oraz przedsiębiorca (Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta), uzyskująca/y dostęp do Sklepu Internetowego i korzystająca/y z usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu Internetowego przez Usługodawcę
Usługodawca – firma „Beans N’ Doses Magdalena Hermanowska” z adresem siedziby: ul. Pod Jaworem 7, 05-807 Owczarnia, numerem NIP: 118-175-09-68, adresem poczty elektronicznej: hello@beansndoses.com
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Usługobiorcą, a Usługodawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego
Umowa Subskrypcyjna – umowa zawierana pomiędzy Usługobiorcą, a Usługodawcą na cykliczne dostarczanie, wybranych Produktów przez Usługobiorcę, zgodnie z wybraną przez Usługobiorcę powtarzalnością, w określonych cyklach
Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego
Ustawa o Prawach Konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o Prawach Konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.)
Zamówienie – oświadczenie woli Usługobiorcy składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu z Usługodawcą
Zamówienie Subskrypcyjne – Zamówienie utworzone automatycznie w ramach Subskrypcji
2. Postanowienia ogólne
2.1. Regulamin, określa zasady funkcjonowania i użytkowania Sklepu Internetowego oraz określa zakres praw i obowiązków Usługobiorców i Usługodawcy związanych z użytkowaniem Sklepu Internetowego.
2.2. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Sklepie Internetowym w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu jest Usługodawca. Dane osobowe przetwarzane są w celach, w okresach i w oparciu o podstawy oraz zasady wskazane w Polityce Prywatności opublikowanej na stronie Sklepu Internetowego. Polityka Prywatności dotyczy także zakresu praw osób, których dane dotyczą, a także informacje w zakresie stosowania w Sklepie Internetowym plików cookies oraz narzędzi analitycznych. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym dokonywanie zakupów oraz podanie przez Usługobiorcę danych osobowych z tym związane, jest dobrowolne.
2.3. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego wymagane jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem oraz zaakceptowanie jego treści. Uznaje się, że przeczytanie i akceptacja niniejszego Regulaminu jest jednoznaczna z udzieleniem przez Usługodawcę informacji Usługobiorcy, o których jest mowa w art. 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta, informacje te są zawarte w poniższych punktach regulaminu.
2.4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Usług udostępnianych przez Usługodawcę w sposób niezakłócający funkcjonowania Usługodawcy, Sklepu Internetowego oraz innych Usługobiorców, a także do korzystania z usług udostępnianych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami prawa i postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Usługodawcy oraz osób trzecich.
2.5. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Usługodawcy, Usługobiorcy oraz innych Usługobiorców korzystających z Sklepu Internetowego, Usługobiorca korzystający ze Sklepu Internetowego powinien stosować się do ogólnie przyjętych zasad bezpieczeństwa w sieci.
2.6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
2.7. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu Internetowego treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.
2.8. Wszelkie ewentualne treści, artykuły i informacje zawierające cechy wskazówek lub porad publikowane na łamach Strony Internetowej są jedynie ogólnym zbiorem informacji i nie są kierowane do poszczególnych Usługobiorców. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wykorzystanie ich przez Usługobiorców. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu ewentualnych szkód poniesionych przez Usługobiorców Sklepu Internetowego lub osoby trzecie w związku z korzystaniem z witryny Sklepu Internetowego. Wszelkie ryzyko związane z korzystania ze strony Sklepu Internetowego , a w szczególności z używaniem i wykorzystywaniem informacji umieszczonych w na stronie, ponosi Usługobiorca korzystający z usług Sklepu Internetowego.
2.9. Zalecanymi przeglądarkami do korzystania ze Sklepu Internetowego są: Microsoft Edge (wersja aktualna), Firefox (wersja aktualna), Chrome (wersja aktualna), Opera 40.0 i kolejne wersje, Safari (wersja aktualna), z zachowaniem standardowych ustawień (funkcje typu blokada ciasteczek lub Adblock mogą uniemożliwić prawidłowe korzystanie ze Sklepu Internetowego).
2.10. W razie korzystania przez Usługobiorcę ze sprzętu lub oprogramowania, które nie spełnia wymogów technicznych określonych powyżej, Usługodawca nie gwarantuje prawidłowości funkcjonowania Usług i zastrzega, że może mieć to negatywny wpływ na jakość świadczonych Usług.
3. Usługi elektroniczne w sklepie internetowym
3.1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia, Newsletter oraz Chat Online. Wszystkie dane osobowe przekazywane Administratorowi strony internetowej za pośrednictwem usług elektronicznych, przetwarzane są przez Administratora zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – zwane dalej „RODO” lub „Rozporządzenie RODO”. Oficjalny tekst Rozporządzenia RODO: http://eurlex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/?uri=CELEX%3A32016R0679
3.2. Korzystanie z Konta możliwe jest po wypełnieniu przez Usługobiorcę Formularza Rejestracji Konta i zaakceptowaniu rejestracji konta, poprzez kliknięcie przycisku „Zarejestruj konto”. W Formularzu Rejestracji Konta niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, login oraz hasło. W wypadku Usługobiorców niebędących osobami fizycznymi niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
3.2.1. Usługa Elektroniczna Konto jest dobrowolna, świadczona nieodpłatnie przez czas nieokreślony i nie jest wymagana do złożenia Zamówienia, a następnie zawarcia Umowy Sprzedaży przez Usługobiorcę. Każdy Usługobiorca może posiadać tylko jedno konto w Sklepie Internetowym.
3.2.2. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy. Może tego dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@beansndoses.com lub też pisemnie na adres: Beans N’ Doses Magdalena Hermanowska, ul. Pod Jaworem 7, 05-807 Owczarnia. Usunięcie Konta skutkuje usunięciem wszelkich danych identyfikacyjnych Usługobiorcy.
3.2.3. Zabrania się Usługobiorcom zarejestrowanym w Sklepie Internetowym do udostępniania loginu oraz hasła do swojego konta osobom trzecim. Usługodawca nie ma prawa i nigdy nie będzie żądać od Usługobiorcy hasła do wybranego konta.
3.3. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Usługobiorcę pierwszego Produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu Formularza Zamówienia i kliknięciu na stronie Sklepu Internetowego po wypełnieniu Formularza Zamówienia pola „Kupuję i płacę” – do tego momentu istnieje możliwość samodzielnej modyfikacji wprowadzanych danych (w tym celu należy kierować się wyświetlanymi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie Sklepu Internetowego). W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Usługobiorcę następujących danych dotyczących Usługobiorcy: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego, a w przypadku Usługobiorców niebędących osobami fizycznymi podanie nazwy firmy oraz numeru NIP. Dodatkowo Usługobiorca wypełnia dane dotyczące Umowy Sprzedaży: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
3.3.1. Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
3.4. Usługobiorca zobowiązany jest do podawania podczas wypełniania Formularzy Rejestracji Konta i Zamówienia wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich niezbędnych danych, jak również ich niezwłocznego aktualizowania.
3.5. Newsletter – zapisanie się do usługi Newslettera jest dobrowolne, a korzystanie z niego następuje po podaniu w zakładce „Newsletter”, widocznej na stronie Sklepu Internetowego, imienia oraz adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Dołącz”. Warunkiem świadczenia usługi Newsletter jest weryfikacja podanego konta pocztowego e-mail, poprzez uruchomienie przesłanego na nie odnośnika. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta, Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter, o ile wyrazi taką wolę (złożenie Zamówienia w Sklepie Internetowym nie wymaga zapisu do Newslettera).
3.5.1. Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieokreślony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@beansndoses.com lub też pisemnie na adres: Beans N’ Doses Magdalena Hermanowska, ul. Pod Jaworem 7, 05-807 Owczarnia. Z Newslettera można wypisać się również poprzez podanie w zakładce „Newsletter” widocznej na stronie Sklepu Internetowego imienia oraz adresu poczty elektronicznej i kliknięciu pola „Wypisz się”. Usługobiorcy mogą to uczynić także poprzez link umieszczony w każdej przesłanej wiadomości e-mail. Wypisanie się z usługi Newsletter skutkuje usunięciem podanego adresu e-mail z bazy Usługodawcy.
3.5.2. Usługobiorcy mogą korzystać ze Strony Internetowej bez konieczności zapisywania się do Newslettera.
3.6. Chat Online – właścicielem Czatu Online jest Usługodawca. W celu rozpoczęcia korzystania z usługi Chatu Online Użytkownik strony internetowej proszony jest o podanie imienia oraz adresu e-mail. Rozpoczęcie rozmowy z konsultantem Sklepu Internetowego jest bezpłatne i dobrowolne.
3.6.1. Usługa Czat Online umożliwia użytkownikowi przeprowadzenie rozmowy z konsultantem w czasie rzeczywistym, w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). W przypadku braku dostępności konsultanta w czasie rzeczywistym, użytkownik ma możliwość pozostawienia wiadomości offline, na którą otrzyma odpowiedź za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany adres e-mail.
3.6.2. W ramach usługi Czatu Online użytkownik strony internetowej może zasięgnąć konsultacji związanej z produktami i usługami oferowanymi przez Usługodawcę w ramach Sklepu Internetowego.
3.6.3. Podczas korzystania z usługi Czatu Online obie strony, tj. użytkownik oraz Usługodawca zobowiązani są do przestrzegania prawa obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz postanowień niniejszego Regulaminu. Rozmowa powinna odbywać się także z poszanowaniem dóbr osobistych osób trzecich, ochrony danych osobowych oraz praw własności intelektualnej.
3.6.4. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usługi Czatu Online, a konsultant ma prawo zakończyć rozmowę, gdy zachowanie użytkownika jest sprzeczne z przepisami prawa i/lub zasadami współżycia społecznego.
3.6.5. W trosce o wysoką jakość oraz bezpieczeństwo świadczonych usług, każda rozmowa realizowana za pośrednictwem Czatu Online jest rejestrowana na serwerach komputerowych Administratora usługi w formie zapisu Czatu Online w bazie danych. Rozpoczęcie rozmowy w ramach Czatu Online jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na rejestrowanie rozmowy.
3.6.6. Administrator usługi Czatu Online zastrzega sobie prawo do rozszerzenia funkcjonalności usługi, jej zmiany, ograniczenia lub usunięcia całości Czatu Online.
3.7. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: urządzenie z wyświetlaczem umożliwiające wyświetlanie stron internetowych, połączenie z internetem, dostęp do poczty elektronicznej; przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox; Internet Explorer; Opera; Google Chrome; Safari lub Microsoft Edge; włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
3.8. Tryb postępowania reklamacyjnego dotyczącego Usług Elektronicznych wskazany jest w pkt. 7. Regulaminu.
4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
4.1. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Usługobiorcę jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
4.2. W celu złożenia Zamówienia, Usługobiorca nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie Internetowym.
4.3. Produkty oferowany w Sklepie Internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
4.4. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Usługobiorca, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
4.5. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Usługobiorcą, a Usługodawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Usługobiorcę Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym zgodnie z pkt. 3.3. Regulaminu.
4.6. Cena Produktu widocznana stronie Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
4.7. Cena Produktu widoczna na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Usługobiorcę Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Usługobiorcę Zamówienia.
4.8. O łącznych kosztach Zamówienia, w tym o kosztach dostawy, Usługobiorca informowany jest na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, jak również w chwili wyrażenia przez Usługobiorcę woli związania się Umową Sprzedaży.
4.9. Zgodnie z procedurą zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą Formularza Zamówienia, Usługodawca po złożeniu przez Usługobiorcę Zamówienia, potwierdza jego otrzymanie oraz przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Usługodawcę Usługobiorcy stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Usługobiorcy, która zawiera co najmniej oświadczenia Usługodawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Usługobiorcę powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Usługobiorcą, a Usługodawcą.
4.10. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT), który będzie wysyłany pocztą elektroniczną na adres e-mail Usługobiorcy podany w Formularzu Zamówienia, po zmianie przez Usługodawcę statusu Zamówienia na zrealizowane.
4.11. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Usługobiorcy treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz przesłanie Usługobiorcy wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 4.9 Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Usługodawcy.
4.12. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień Sklepu Internetowego – 24 godziny na dobę przez cały rok, z wyłączeniem momentów związanych z pracami informatycznymi związanymi z udoskonalaniem, przebudową bądź awarią witryny internetowej.
4.13. Zamówienia na Produkty objęte promocją będą realizowane według kolejności ich wpływania, aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
4.14. Usługodawca umożliwia Usługobiorcy możliwość złożenia Zamówienia Subskrypcyjnego. Usługobiorca może przystąpić do Subskrypcji polegającej na możliwości dokonywania zakupu Produktów, których dostawa będzie odbywała się cyklicznie.
4.14.1. Usługodawca udostępnia okres miesięcznej Subskrypcji realizowanej cyklicznie. Przystąpienie do Subskrypcji obejmuje opłatę z góry, za cały okres miesięcznej Subskrypcji. Usługobiorca może zrezygnować z usługi Subskrypcji poprzez anulowanie usługi, jednak nie później niż na 7 dni przed planowaną wysyłką Zamówienia objętego Subskrypcją. W przypadku braku rezygnacji okres Subskrypcji ulega przedłużeniu na kolejny miesiąc, co wiąże się z obowiązkiem uiszczenia opłaty za kolejny miesięczny okres Subskrypcji.
4.14.2. Usługobiorca zawierając Umowę Subskrypcyjną z Usługodawcą oraz wybierając subskrypcję z opcją opłaty cyklicznej wyraża zgodę na cykliczne, pobieranie przez Operatora Płatności (Przelewy24.pl) z karty płatniczej kwoty pieniężnej w wysokości całej wartości opłaty za usługę. Opłata będzie pobierana przez Operatora Płatności raz na miesiąc, zgodnie z udostępnioną w Sklepie Internetowym, miesięczną usługą Subskrypcji.
4.14.3. Usługobiorca w ramach usługi Płatności cyklicznej ma możliwość zapisania danych karty i zlecenia stałego polecania zapłaty. Dane karty będą przechowywane przez Operatora Płatności (Przelewy24.pl).
5. Sposoby i terminy płatności za Produkt
5.1. Usługodawca udostępnia Usługobiorcy następujące sposoby płatności: płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (Przelewy24.pl) oraz płatność przelewem na rachunek bankowy Usługodawcy.
5.2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Usługobiorca dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków (wszystkie szczegóły dotyczące obsługiwanych banków oraz sposobów płatności, dostępne są na stronie operatora https://www.przelewy24.pl/). Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Usługobiorcy za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl.
5.3. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Usługodawcy numer: 21 1140 2004 0000 3602 8487 9767 (mBank S.A.)
W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
5.4. Usługobiorca zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Termin płatności dotyczy wyboru przez Usługobiorcę płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą.
5.5. Zakupiony Produkt zostanie wysłany jedynie po opłaceniu Zamówienia.
5.6. Operatorem kart płatniczych jest PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 779-236-98-87, Regon 301345068.
6. Dostawa
6.1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6.2. Dostawy poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej możliwe są po uprzednim kontakcie z Usługodawcą i ustaleniu szczegółów realizacji takiego Zamówienia. Pytania w sprawie dostaw zagranicznych prosimy kierować na adres: hello@beansndoses.com
6.3. Koszty dostawy zamówionego Produktu pokrywa Usługobiorca. Ich wysokość ustalana jest w trakcie procesu składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Usługobiorcę woli związania się Umową Sprzedaży i jest uzależniona od wybranego sposobu dostawy zakupionego Produktu.
6.4. Koszty dostawy Produktu są udostępnione Usługobiorcy także na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy.
6.5. O wysyłce zamówionego Produktu przez Usługodawcę, Usługobiorca informowany jest za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres mailowy wskazany podczas Rejestracji Konta i/lub wypełniania przez Usługobiorcę Formularza Zamówienia.
6.6. Zamówienia wysyłane są do Usługobiorcy w ciągu 1-2 dni roboczych, liczonych od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji Zamówienia, jeśli okoliczności będą tego wymagały. O wydłużeniu terminu dostawy, Usługobiorca zostanie poinformowany drogą mailową.
6.7. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem soboty, niedzieli i dni ustawowo wolnych od pracy.
6.8. Termin dostarczenia przesyłki do Usługobiorcy uzależniony jest wyboru sposobu dostawy podczas składania Zamówienia i może różnić się w zależności od firmy kurierskiej, która została wybrana podczas składania Zamówienia przez Usługobiorcę.
7. Reklamacja
7.1. Niniejszy punkt określa procedurę rozpatrywania reklamacji wspólną dla wszystkich reklamacji składanych do Usługodawcy, w szczególności reklamacji dotyczących Produktów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Usługodawcy i/lub Sklepu Internetowego.
7.2. Podstawa i zakres odpowiedzialności są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym, Ustawie o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. oraz Ustawie o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
7. 3. Produkt uznaje się za zgodny z Umową Sprzedaży, jeżeli spełnia warunki opisane w Umowie Sprzedaży, tj. zgodny jest jego opis, rodzaj, ilość, jakość (jakość Produktu zgodnego musi odpowiadać także jakości próbki, wzoru lub ich opisowi w przypadku udostępnienia ich wcześniej Usługobiorcy), kompletność i funkcjonalność i przydatność, w tym szczególny cel, do którego jest potrzebny Usługobiorcy, o którym Usługodawca został poinformowany i który zaakceptował. Usługodawca ponadto powinien dostarczyć Produkt z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, które są niezbędne do spełnienia oczekiwanej, przewidywalnej i opisanej w Umowie Sprzedaży funkcji i/lub działania.
7.4. Ponadto Produkt, aby został uznany za zgodny z Umową Sprzedaży, musi: nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Produktu tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk; występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla Produktu tego rodzaju, biorąc pod uwagę specyfikację Produktu oraz publiczne zapewnienie złożone przez Usługodawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba, że Usługodawca wykaże, że: nie wiedział o konkretnym publicznym zapewnieniu; przed zawarciem Umowy Sprzedaży publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób; publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Usługobiorcy o zawarciu Umowy Sprzedaży.
7.5. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, jeżeli Usługobiorca, najpóźniej w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Produktu odbiega od wymogów zgodności z Umową Sprzedaży oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Produktu.
7.6. Usługobiorca nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotny i nie wpływa na użycie, funkcjonalność, trwałość i bezpieczeństwo.
7.7. Usługobiorca nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży jest skutkiem działań Usługobiorcy, np. niewłaściwe przechowywanie Produktu czy nieodpowiednie użycie, niezgodne z przeznaczeniem Produktu opisanym w Umowie Sprzedaży.
7.8. Reklamacja może zostać złożona drogą mailową, na adres: hello@beansndoses.com lub pisemnie na adres: Beans N’ Doses Magdalena Hermanowska, ul. Pod Jaworem 7, 05-807 Owczarnia.
7.9. Zwrot Produktu w ramach reklamacji może nastąpić na adres: Beans N’ Doses Magdalena Hermanowska, ul. Pod Jaworem 7, 05-807 Owczarnia.
7.10. Dla ułatwienia i przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji, warto, aby opis reklamacji zawierał: informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości lub braku zgodności z Umową Sprzedaży; numeru Zamówienia, którego dotyczy reklamacja oraz danych kontaktowych składającego reklamację. Ponadto Usługobiorca powinien dołączyć roszczenia związane z przesłaną reklamacją. Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Usługobiorca może żądać jego naprawy, wymiany, zwrotu poniesionych kosztów związanych z zawarciem Umowy Sprzedaży, rabatu na zakupiony Produkt lub odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
7.11. W przypadku zmiany danych, podanych podczas składania reklamacji, Usługobiorca ma obowiązek do powiadomienia o tym Usługodawcę. Dotyczy to szczególnie danych kontaktowych oraz numeru konta bankowego Usługobiorcy, na które może nastąpić zwrot środków.
7.12. Usługobiorca składający reklamację może dołączyć do niej dowody związane z przedmiotem reklamacji (np. zdjęcia, dokumenty lub Produkt). Usługodawca może jednocześnie zwrócić się do składającego reklamację z prośbą o podanie dodatkowych informacji lub przesłanie dowodów (np. zdjęcia), jeżeli ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
7.13. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
7.14. W przypadku, gdy brak zgodności z Umową Sprzedaży, dotyczy jedynie niektórych Produktów dostarczonych na podstawie Umowy Sprzedaży, Usługobiorca może odstąpić od Umowy Sprzedaży wyłącznie w odniesieniu do tych Produktów. Usługobiorca ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży także w odniesieniu do niereklamowanych Produktów, nabytych razem z Produktami niezgodnymi z Umową Sprzedaży, jeżeli ich zakup związany był bezpośrednio z zakupem Produktu reklamowanego i jego posiadanie wydaje się rozsądne jedynie w połączeniu z zareklamowanym Produktem.
7.15. Podczas rozstrzygania sposobu zakończenia składanej Reklamacji, pod uwagę brane są możliwości dokonania przez Usługodawcę doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży i wszystkie związane z tym okoliczności sprawy, jak również niedogodności Usługobiorcy związane z konkretnym sposobem doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży. Jeżeli wybrany przez Usługobiorcę sposób jest niemożliwy lub wymagałby poniesienia przez Usługodawcę nadmiernych kosztów, wówczas Usługodawca może odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży i jednocześnie zobowiązany jest do zwrotu należnej kwoty Usługobiorcy.
7.16. Wszystkie czynności związane z doprowadzeniem Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, Usługodawca dokonuje w rozsądnym terminie.
7.17. Koszty związane z doprowadzeniem Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży ponosi Usługodawca, w tym koszty odbioru reklamowanego Produktu od Usługobiorcy.
7.18. W przypadku, gdy Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Usługobiorca może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Możliwe jest to, gdy Usługodawca nie doprowadził Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, odmówił doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży, brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia powyższe roszczenia, jak również, gdy z oświadczenia Usługodawcy wynika, iż nie jest w stanie doprowadzić Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży w rozsądnym terminie oraz bez nadmiernych niedogodności dla Usługobiorcy.
7.19. W związku z uzasadnioną reklamacją Usługobiorcy, Usługodawca odpowiednio: pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Usługobiorcy; obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny Produktu zgodnego z Umową Sprzedaży do Produktu niezgodnego z Umową Sprzedaży) i zwraca Usługobiorcy wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Usługobiorcy (wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny). Usługodawca przesyła należną kwotę na numer konta bankowego, wskazanego przez Usługobiorcę w formularzu reklamacji; w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Usługobiorcę – Usługodawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego Produktu lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Usługobiorca zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić Produkt do Usługodawcy na koszt Usługodawcy.
7.20. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hello@beansndoses.com
7.20.1. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
7.20.2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
7.20.3. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
7.21. Wszystkie informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Usługobiorcę z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
7.22. W sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, Usługobiorca ma możliwość skorzystania z punktu kontaktowego, działającego przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, pod numerem telefonu: 22 55 60 800, adresem mailowym: uokik@uokik.gov.pl lub adresem pisemnym: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-950 Warszawa.
8. Odstąpienia od Umowy Sprzedaży
8.1. Z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego paragrafu, Usługobiorca, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
8.2. W razie odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Usługobiorca ma obowiązek zwrócić Produkt Usługodawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
8.3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Beans N’ Doses Magdalena Hermanowska, ul. Pod Jaworem 7, 05-807 Owczarnia.
8.4. Usługobiorca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Usługodawca nie poinformował Usługobiorcę o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od Umowy Sprzedaży. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Usługobiorca powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
8.5. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 7 niniejszego paragrafu, Usługodawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Usługobiorca, chyba że Usługobiorca wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Usługodawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
8.6. Jeżeli Usługobiorca wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep Internetowy, Usługodawca nie jest zobowiązany do zwrotu Usługobiorcy, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
8.7. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Usługodawcy.
8.8. Termin czternastodniowy, w którym Usługobiorca może odstąpić od Umowy Sprzedaży, liczy się dla Umowy Sprzedaży, w wykonaniu której Usługodawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Usługobiorca (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
8.9. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej na odległość nie przysługuje Usługobiorcy w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Usługobiorcy lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
8.10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Usługodawcy, jak i Usługobiorcy, w przypadku niewykonania przez drugą stronę swojego zobowiązania zawartego w Umowie Sprzedaży w terminie ściśle określonym.
9. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców
9.1. W niniejszym paragrafie zawarto postanowienia dotyczące wyłącznie Przedsiębiorców nieobjętych ochroną wynikającą z Ustawy o Prawach Konsumenta.
9.2. Usługodawca ma prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Przedsiębiorcą w terminie 14 dni roboczych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Przedsiębiorcy żadnych roszczeń w stosunku do Usługodawcy.
9.3. Usługodawca ma prawo wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.
9.4. Usługodawca ma prawo ograniczyć w stosunku do Przedsiębiorców udostępnione przez niego sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty części bądź całości ceny sprzedaży bez względu na wybrany przez Przedsiębiorcę sposób płatności oraz fakt zawarcia Umowy Sprzedaży.
9.5. W przypadku wysyłki Produktu do Przedsiębiorcy za pośrednictwem firmy kurierskiej Przedsiębiorca ma obowiązek sprawdzić otrzymaną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy danym rodzaju przesyłki. W momencie wydania Produktu firmie kurierskiej, na Przedsiębiorcę przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go przez firmę kurierską, aż do wydania go Przedsiębiorcy. Usługodawca nie odpowiada także za opóźnienie w przewozie przesyłki.
9.6. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy. Związana jest ona jedynie z wysokością kwoty zawierającej koszt Produktu oraz dostawy z tytułu zawartej Umowy Sprzedaży.
9.7. Wszystkie ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Przedsiębiorcą zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
9.8. Odpowiedzialność Usługodawcy z tytułu braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży zostaje wyłączona.
9.9. Do wszystkich reklamacji Przedsiębiorcy, Usługodawca ustosunkuje się niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. Odpowiedź na reklamację przekazywana jest na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
10. Prawa autorskie
10.1. Właścicielem Sklepu Internetowego oraz praw autorskich do treści zamieszczonych na jego stronie jest Usługodawca, o ile nie zostało to określone inaczej. Część danych zamieszczonych na stronie Sklepu Internetowego jest chroniona prawami autorskimi należącymi do firm, instytucji i osób trzecich, niepowiązanych z Usługodawcą, i są wykorzystywane na podstawie uzyskanych licencji, lub opartych na licencji darmowej.
10.2. Na podstawie Ustawy z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim zabrania się wykorzystywania, kopiowania, reprodukowania w jakiejkolwiek formie oraz przetrzymywania w systemach wyszukiwania z wyłączeniem wyszukiwarki Google, Bing, Yahoo, NetSprint, DuckDuckGo, Facebook oraz LinkedIn jakichkolwiek artykułów, opisów, zdjęć oraz wszelkich innych treści, materiałów graficznych, wideo lub audio znajdujących się na stronie Sklepu Internetowego bez pisemnej zgody lub zgody przekazanej za pomocą Komunikacji Drogą Elektroniczną ich prawnego właściciela.
10.3. Zgodnie z Ustawą z dnia 4 lutego 1994 o prawie autorskim ochronie nie podlegają proste informacje prasowe, rozumiane jako same informacje, bez komentarza i oceny ich autora. Autor rozumie to jako możliwość wykorzystywania informacji z zamieszczonych na Stronie Internetowej tekstów, ale już nie kopiowania całości lub części artykułów, o ile nie zostało to oznaczone w poszczególnym materiale udostępnionym na stronie Sklepu Internetowego.
10.4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do wyłączenia strony Sklepu Internetowego na stałe, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców.
10.5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonania cesji w części lub w całości wszelkich swoich praw i obowiązków związanych ze stroną Sklepu Internetową, bez zgody i możliwości wyrażania jakichkolwiek sprzeciwów przez Usługobiorców.
10.6. Obowiązujące oraz poprzednie Regulaminy Sklepu Internetowego znajdują się na tej podstronie pod aktualnym Regulaminem.
10.7. We wszelkich sprawach związanych z działalnością Sklepu Internetowego należy kontaktować się z Usługodawcą korzystając z jednej z poniższych form kontaktu: wysyłając wiadomość na adres e-mail: hello@beansndoses.com lub używając formularza kontaktowego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego w postaci Chatu Online.
11. Zmiany Regulaminu
11.1. Wszelkie postanowienia Regulaminu mogą być w każdej chwili jednostronnie zmieniane przez Usługodawcę, bez podawania przyczyn. Informacja o zmianie Regulaminu będzie rozsyłana Drogą Elektroniczną do Usługobiorców, którzy wyrazili zgodę na kontakt Usługodawcy drogą mailową.
11.2. W przypadku zmiany Regulaminu jego postanowienia wchodzą w życie natychmiast po jego publikacji.
11.3. Traktuje się, iż każdy Usługobiorca, kontynuujący korzystanie ze Sklepu Internetowego po zmianie Regulaminu akceptuje go w całości.
12. Postanowienia końcowe
12.1. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
12.2. Usługodawca dokona wszelkich starań by działanie strony Sklepu Internetowego było niezakłócone. Nie ponosi on jednak żadnej odpowiedzialności za zakłócenia spowodowane siłą wyższą czy działalnością zewnętrznych automatycznych programów.
12.3. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany jakichkolwiek informacji umieszczonych na stronie Sklepu Internetowego w wybranym przez Usługodawcę terminie, bez konieczności uprzedniego powiadomienia Usługobiorców.
12.4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do czasowego, całkowitego lub częściowego wyłączenia strony Sklepu Internetowego w celu jego ulepszenia, dodawania usług lub przeprowadzania konserwacji, bez wcześniejszego uprzedzania o tym Usługobiorców.